Thursday 3 February 2011

IFW 1st DAY

Istanbul Fashion Week başladı, sizlerle programımı burada paylaşmıştım..
Ne yazık ki programın gündüze sıkıştırılması biz çalışan tayfasının defilelere katılımını engelledi.. Keşke 5'ten sonraya programlanabilseydi... Keşkeler bir yerde kaldı, katılım için cumartesiyi iple çekiyorum.
Bu arada sponsor Markofoni'ye kocaman tşkler, anlık olarak defileleri bakstage i takip etmek sayelerinde mümkün..

Stilize'nin ilk günden aklında kalan, gözüne takılanlar:

Zeynep Tosun'da desenleri uçuş uçuş belden büzgülü bir önceki sezondaki retro havasının dozu azalarak halen hissedildiği elbiseleri, düz siluetleri, renkleri en dogru yerde kesen/bölen, jilet beyaz gomlekleri, deri her parçayı çok beğendim..

Yaşayan şehir kadınından yola çıkarak hazırladığı kolleksiyonun şık ve sert kadını gerçekten hayat bulmuş podyumda.

ZT1ZT2ZT3

Niyazi Erdoğan, çok güzel bir konseptle podyuma çıkmış fikri, uygulamaya dönüşündeki yaratıcılığı çok sevdim..
70'ler dedik dedik, 70'leri bir Amerika yaşamadı ki.. Bu ülkede insanlarıyla, giyimiyle, sosyal olaylarıyla en derin haliyle yaşadı.. Niyazi Erdoğan da o dönemin çizgilerinden esinlenerek, boğazlı kazaklara, keskin çizgilere sahip ispanyol paçalara gitmiş, ne de güzel yapmış..
Dolmuş kültürünü, özlü sözleri de işin içine katarak bu modernize kollekisyonu hazırlamış. Formlara, hırkalara, özlü sözlü üstlere ba-yıl-dım.

IMG_8734

Bir de yurtdışında da sıkı takip ettiğim moda haftası konuklarının stili, backstage modellerin görüntüleri var ki..İlk gün itibariyle pek renkli görüntü bizde yakalayamadım.. Diğer şehirlerle yarışır, defile çıkışı görüntüleri diliyorum önümüzdeki günlere:)


markafoni-Blog-Istanbul-Fashion-Week-2011-Backstage-6

markafoni-Blog-Istanbul-Fashion-Week-2011-Backstage-33

1 comment:

Kürksever said...

Son üç kare süper!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...