Friday 11 March 2011

BLOGGERS & DESIGNERS / Ceylan Zigoslu

PAS_9274

Biraz geriden geliyorum bu ara beni affedin.
Heyecanla basladigimiz proje gectigimiz haftalarda sonuclandi. Sevgili Ceylan Zigoslu'nun tasarimi bana ozel, tam anlamiyla festival gibiydi. Ciddi frak ceketinin omuzunda muzur maske brosu ile icindeki tuvaletin hareketliligi, renkli kat kat tutuleriyle tam da beni anlatiyordu. Hayatimdaki gibi profesyonel hayattimin ciddiyetinin arkasnda Stilize ile rengarenk icim bir arada, bir okadar zitken bir okadar birbirini besleyen....
Iste sonuc.... Begendiniz mi?

PAS_9332

PAS_9321

PAS_9301


Eh Biu da www.offnegiysem.com projedeydi ve %100 Magenta tasarimcisiydi o da cikan sonucla yanima gelince birazcik oyun oynadik ;)
2. Kareye ozellikle bayiliyorum:)

PAS_9243

PAS_9234


Bu projenin mimari Building'e, Bahar Arsan'a ve tasarimcim Ceylan Zigoslu'ya tesekkuru bir borc bilirim...
Projede yer alan tum blogger tasarimci isbirligi ciktilari gormeye deger..
19 Mart'ta sergilenecek, hepinize organizasyon detaylarini buradan duyuracagim:)

PAS_9422
Bahar'layiz:)

PAS_9413

PAS_9414

Giderken ne giymisim?
Deri ceket/leather jacket:Zara, Ust/Top: GAP, Uzun etek/Maxi skirt: Beymen Club, Yagmur botlari/ Rain boots: Hunter, Canta/Bag: Mulberry

2 comments:

selin said...

harika paylaşım

selin said...

harika paylaşım

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...