Friday 4 March 2011

BOOMBASTIC

IMG_1036

Çoook eski değil, 1 ay oldu olmadı, çoğumuz bir arada, çocuklar kadar şendik, mutluyduk..
Neden çok basit bir sebepten, hepimiz okunuyorduk, okuyucularımıza ulaşabiliyorduk, daha bloglarımıza dokunulmamıştı..

1 ay kadar oldu biz BOOM'a super bir surpriz dogum gunu partisi yapmıştık. Gecenin kahramanları sevgili eşi Twitdayı, Ayşegül ve Modenise -Deniz (linkleri veriyorum ama, açamıyorsunuz ki:( ne kadarınız beni okuyabiliyorsunuz??) gecenin baş kahramanları muhteşem bir organizasyona imza attılar..

Arayı soğutmayalım, unutmayalım, bu tatsız zamanlara o güzel anlar şimdi yakışır dedim.



IMG_1087

Billur'la Mustak'a poz verirken:)

IMG_1091


IMG_1079

IMG_1077


Elbise-Dress: French Connection, Palto-Coat: French Connection, Ayakkabılar-Pumps: Zara,

DESTEĞİNİZİ BEKLİYORUZ: www.facebook.com/blogumadokunma

2 comments:

Anonymous said...

elbisen çok güzel (: sevgiler

Filiz B. said...

seni okuyoruz ve destek veriyoruz canım... hatta tüm blokları okuyebiliyorum ben sadece yabancı blokları açamıyorum...:( stylescrapbook ve blondesalad açamıyorum malesef..:(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...