Tuesday 1 March 2011

BLOGUMA DOKUNMA


5 gündür kafamı hastalıktan kadıramazken.. bu sabah tokat gibi bir tweetle uyandım. Sevgili Aychulus: maillerimden önce yazılarını okuduğum Stilize'yi bir daha okuyamayacak mıyım diyordu?
Nasıl yani?! Neden?? Allak bullak oldum..
Günlerce süren atesten, ne yazı yazabilmiş, ne twittera girebilmiştim.. Arkasından okuduğum bir kaç tweet durumu anladım, blogspot'a, tüm blogspot uzantılı bloglara sansur geldi!
Bu sabah itibariyle Stilize'yi ve bir çok kıymetli blogu okuyamıyorsunuz..
Panikle ne yapacağımı şaşırdım, başka bir alt yapıya taşınma, domain alma, bir sürü çözüm... ama kalıcı mı?? Değil! Bir problem var, belki bir hata var, ama ne Stilize'de, ne de hayatı izleyicileri ile en samimi haliyle, çalmadan, fikir haklarına saygılı, kendi emeği, göz nuru ile paylaşan milyonlarca blog sahibinde...
Bu yüzden akla- karayı, çöple- samanı karıştırmadan, pire yerine yorgan yakmadan yapılacak uygulamalar tek çözüm.

Takipte olduğunuz bloglarınızı her sabah yaptığınız gibi okuyabilmek için, http://www.facebook.com/blogumadokunma facebook grubuna girmenizi ve desteğinizi bekliyoruz...


2 comments:

Fashion Cappuccino said...

Wow, I hope everything is okay with your blog now! I really love the photos of the collection! xoxoxoo

Vonny said...

nice to know your blog :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...