Sunday 14 August 2011

HAND CATCHERS- Vol1

10 gunu devirdik:)
Once elime takilanlari bu postla paylasiyorum, esas elime takilanlar Atlas icin, aslinda onlar da Stilize'nin konusu, bu mini beyefendiler de Stilize olmali, nasil olmali vs.. Ama sizleri sikmamak icin once bizlik itemlardan basliyorum.
Vol1, gerisi gelir daha baslangic hissediyorum:)

Rush Street, gercekten restoranlariyla olsun, magazalariyla simdilik favorim.. Urban Outfitters favori ingiliz magazam burada kocaman bir hangara yayilmis, gez gez bitiremedik. Daha eski halime donmeme cok oldugu icin ileriye donuk, en azindan 6 ay sonrasina vs.. Yatirimlar yapmaya elim gitmese de kendimi telkinlerdeyim, baslayacagim. Simdilik aksesuar ve kozmetige gidiyor elim surekli..


handcatchers4

Bu ojeler artik gezmeler bittiginde evde bana eglence olacak diyorum:) surer surer silerim. Ilk defa renkler sisede durdugu gibi duruyor elde..

hand catchers2

handcatchers3

Listemde sadece siyah bir gunes gozlugu varken, degerlim, kiymetlim Marc Jacobs, sedeflimi gelir ayak kaybedince kahve de eklendi. Hic dusunmedigim bir Paul Smith, tatli karamela sekeriyle ilk bakista ashk a dustuk ve artik benim.MJ in halen bir yerlerden cikacagini umarak, onun yerini ayri tutsamda bu mutlu parca da bana guzel anlari gosterecek biliyorum:)

hand catchers1

Urban Outfitters'da kitap ivir zivir stand lerinin de hastasi olarak, kitaplarin hepsini almamak icin zor tutarak Coco'dan hayat dersleri iddiasiyla sepetime dusen The Gospel according to Coco Chanel basucu kitabim oldu bile.

3 comments:

Anonymous said...

Uv ne güzel şeyler bunlar <3

http://wayoutmonster.blogspot.com/

Koray Caner said...

işte Urban Outfitters gerçeği! :) o ojelerden bir sürü aldım eşe dosta kardeşe diye parıl parıl :)) ve kitaplar hala aklımda! ya beni Atlas'a bakıcı olarak alsak oralara? :))

biu said...

Koray'ı geç, beni al. erkek adam çoçuğa bakamaz, ben hem annesine hem bebeğine bakarım :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...