Monday 15 August 2011

Vintage? In American Apparel?!

vintagew1

American Apparel markasini cok severim, basic urunler, magazaya girince karsilasilan 70's 80's havasi, iyi bir business. Super bir fikri yeni uygulamaya koymus, vintage urunler satiyor. Amerika'nin 4 bir kosesinden satin alma ekibinin topladigi vintage parcalara magazadan ya da online magazadan ulasmak mumkun. Bu fikirle birlikte ozellikle aksesuarda saat, esarp ve gozluklerde de, vintage kategorisine girebilecek 70, 80, 90 lara ait parcalari distributorlerden toplamislar.

vintagew4vintagew5

Roma gezimizde antikacilarda karsilastigim incecik deri kayisli saatlerden sonra bende kucuk saat aski baslamisti. Bir turlu icime sinen birsey bulamasam da gozum hep ince, zarif, minik deri kayisli saatleri ariyordu.

2-3 gun once durumu ziyaret ettigim American Apparel magazasinda kesfettim. Heryerde bu tip Casio, Citizen, Seiko saatlerle karsilasinca once anlam veremedim, cok eskiler ama bir okadar yeniler.. Ozel uretim? E zor! Aciklamayi danisman kizlar yapinca hemen bir kahve bir de siyah kayisli Casio benim oldu:) Coook da uygun fiyata, benim gibi vintage sever ama kullanamazlar icin ne guzel bir baslangic:)
Cocuklugumuzun rengarenk Swatch'lari da var mesela, meraklilarina...

vintagew3

vintagew2


Bir de esarp kaptim, gozluklere cesaret edemedim ama kafama takilanlar listesinde... Esarp ve gozlukleri ayrica paylasacagim.

3 comments:

Celine said...

Cok guzel canim gule gule kullan

Unknown said...

Thank you Selocuuum:) Sana da alim mi? Bak hemen web sayfasina..muahh!

biu said...

süpermiş! bence stilize butik için kapıp getirmeliiii!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...