Thursday 26 January 2012

TIME TO MOVE.. Place to Passage


Açılışı Hussein Caglayan'ın en sevdiğim çalışmalarından Place to Passage ile yapmak istedim. Kendi Londra- İstanbul yolculuğunu, ikili hayatını, gidiş- gelişlerini çıkış noktası alan çalışması beni hep çok etkilemiştir.

Biz de 4,5 sene sonunda güzel mahallemiz, bizce saray ama mutevazi evimizden ayrılıyoruz. Hem de sizlere yeni yılla haberini verdiğim gibi çok uzaklara gitmek üzere.. Barcelona'ya..

Taşınma süreci çok zor ve sancılı geçiyor, sessizliğimin sebebi bu:( Eşyalarımızın çoğunu burada bırakmak zorundayız, bizi orada çok daha basit bir hayat bekliyor daha kompak olmak zorundayız.
Çift olarak ne kadar yayılmışız, ne kadar kok salmışız bu taşınma sürecinde daha iyi anladım..
Artık kokleri uzuuuun boylarından kesip, ele alıp, gezme zamanıdır..
Kolay değil, herseye, her ana bir anlam yuklemeye bayılıyorsanız daha da zor oluyor geniş geniş hayatınızdan kopup 60m2 ye sıgmaya çalışmak..
Bu kopuşla birlikte bir çok kıymetlimize yol veriyoruz, onları sevdiklerime gönderiyorum ki içim çok acımasın. Örneğin ne yemeklere, dost gecelerine misafirlik eden, başında sohbetlerimize hafif gulumseyen masam yeni hayalleri gerçekleştirmek üzere Biu'ma gidiyor..

ve dahası..

Aşağıdaki kıymetlilerimse Stilize'nin yaratım sürecinde emekleri geçenler..Beyaz'ı 30. yaş günü ve MBA mezuniyet hediyesi olarak sevgili almıştı, Stilize onun eve gelişi ile pek bir hız, boyut, güzellik kazanmıştı hatırlarsınız.
Nikon, Stilize'nin en güzel karelerine göz kırptı, usanmadan eski koseyi çekmek uzere kendi kosesinde oturdu, cantamda o tatil, bu haftasonu cıtını cıkarmadan gezdi gozume takılanları sizlerle paylaşmamı sağladı.
Ipad ise Atlas'ın gelişiyle daha kısa ve öz postlar yapmamı, Stilize dünyamdan kopmamamı sağladı..
Şimdi yeni sahiplerine, güzellikler getirsinler..

Detaylar ve satın almak için suzzydistilize@gmail.com adresine email atabilirsiniz.

Beyaz Mac Book
Intel Core 2 Duo 2 Ghz, 13`` ekran, 2 GB DDR2 Bellek, 80 GB SATA Sabit Disk, Intel GMA 950
Fiyatı 800 TL

Nikon D200
18-200 ve 50 f.1.8 2 lensi var.
Fiyatı: 1.800 TL


Ipad-1
3G, 32 GB, orjinal kabı ile birlikte.
Hiç sim kart ile kullanılmadı, son 1 aydır yurtdışına çıkmış bir pasaport ile kayıt yaptırılarak kullanılması gerekli.

Fiyat: 800 TL

3 comments:

Stilcatcher said...

Barcelona'ya gelince ararım seni)

o güzel şehrin keyfini çıkar oğlun ve sevgilinle..)

4 said...

Canim benim ya :) Bende suan Almanyadan Istanbula tasinmakla ugrasiyorum, seni cok iyi anliyabiliyorum yani:) umarim hersey o güzel gönlünce olur!

Unknown said...

@ Itir, cok sevinirim:) bekliyorum..
@Moda Boncugu, kolay gelsin:) cok tskler..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...