Sunday 29 January 2012

FEBRUARY lSSUE!

Moda dergileri icin her sene milat Eylul'dur. O senenin 1. Sayisi Eylul sayisidir.
Eylul sayilari, bir yana benim 1'incim Subat sayıları cunku bahar ve hatta yazın habercisi trendleri okumak benim gibi yaz insanı için en güzeli..

Cuma Elle US, Nylon ve Life'ın şöyle bir üzerinden gittim. Daha UK sayıları var ama şimdiden beni heyecanlandıran kareleri sizlerle paylaşmak istedim.


Saved Photos-41

SS2012 Reklam kampanyaları magazinelerin ilk sayfalarında, hayattan bir kareyi her kampanyasında kullanan Dolce&Gabbana, biri pesimist digeri optimist romantizmle Valentino ve LV, renkli taşları dogru yüzde hatta boyunda kullanan Bulgari ve gokyuzunu genç desenlerine background yapan Prada şimdilik ilk favorilerim.


Saved Photos-39

Aksesuarlar Stilize'nin yatırım ve oyun alanı. Ayakabıdan çok çantalar!
İlk heyecan ile geçen sezon neon renklerinin çantalarda devam edişi: Celine ve Valextra, ardından Furla'nın özel Leitmotiv kolleksiyonundan eğlenceli bir parça tüüüm dikkatleri üzerine çekebilir.
Takılara gelirsek, beyaz vintage küpelerle ashk yasiyorum, kolyede bir çok harfli urun var ama bu kadar zarif bir 'E' ve 'S' e ihtiyacım var:) kuşlar fısıldadı ki Nazra Jewels'da bu kolyeyi bulabileceğim..

Saved Photos-38


60'ların hastasıyım, evet bu sezon 20'ler hem elbiseleri hem de stylingi ile ön planda ama 60'ların buyusu benim için vazgeçilmez. Saç makyajda bu karelerden esinleneceğim... Çoook sevsem de kesim yok, kesim yok, her seferinde pismanlık kacınılmazsa kararlıyım.

Güzel bir hafta, kolay bir Pazartesi sizin olsun:)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...