Monday 6 February 2012

Here we are again!

2 haftada, neler neler yaptim da Barcelona'dayim tekrar inanamiyorum.

4,5 senedir yasadigimiz evimizi kapattim, kapatmak derken.. 3 lokasyona gidecek esyalarin kategorize edilmesi, verileceklerin ayrilmasi organizasyonu.. Tum bunlar sirasinda 4 aylik bir bebek. Onun hava degisimi sikintilari, baba ozlemi, doktor kontrolu, asidan cikan atesi..
Bu arada 4 senedir Istanbul'a yagmayan karin yagmaya karar vermesi.
Aaaa nasil unuturum, biten vizenin basvurusu...
Basiniz dondu di mi? Bir de bana sorun.. Ama bitti, ozellikle canim annem ve babamin buyuk yardimlariyla hersey bitti ve gectigimiz cuma Atlas'la Barcelona 'ya donduk. Yol da cok rahat degildi ama 1 numarali sevdigimize kavusmak gibisi yok:)
Artik buradayiz bir aksilik olmazsa 3 ay, bakalim turistten yerliye donebilecek miyiz? Duzensizlik icinde bir duzen kurabilecek miyiz?
Cevaplarini onumuzdeki gunler gosterecek... En buyuk hedefim Atlas izin verdigi surece cok sik post yapmak, bol yuruyus ve duzenli beslenme ile eski kiloma donmek..


Saved Photos-60


Palto: Alexander Wang ( V2K Designers indirimdeyn:)),
Goremediginiz jean: Mavi Amerika Gold, Hirka: Twist, Snood: GAP, Babetler: H&M,
Kupeler: Yargici, Harf Kolyeler: NazraJewels, Atlas Kolye: Cemil Gezer

6 comments:

Celine said...

Büyük işlerin adamı ya benim arkadaşımmm

Celine said...

Zoru sever hatta bayılır benim arkadaşım

Trendydolap said...

o mavi prada çantaya hayranımmm :)

Hande V. said...

çantayla montun uyumuna bayıldım! kışın griler siyahlar yerine böyle renkli giyinenlere bayılıyorum! ben de beklerim :))

http://handesinspirationboard.blogspot.com/

Trends by sevi said...

Valla bence bu anların tadını çıkartmalısın. Ben de suan isten ayrılıp böyle radikal bir karar alabilmeyi çok isterdim.

www.trendsbysevi.blogspot.com

Unknown said...

@Celine, operim seni:) ^.^'
@Trendydolap Tskler:)
@Hande V. Tskler, takipteyim;)
@Trends by sevi, hayat bu nerede nasil bir saka yapacagi belli olmuyor haklisin, iyi tarafindan bakmak gerek...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...