Wednesday 22 February 2012

LOVE OF OWL

Gercekten sevimli bir canavarla birlikteyim. 3 gundur. Bir de 24 saat basbasayiz, kucuk adam herseyi benle yapmak istiyor, hayir diyorum sen oyuncaginla cam kenarinda takil, bir taraftan kirmizi turist otobuslerini say, bir taraftan ahtapot kaptanin 10bacagini incele yok olmaz!!
Bu hengamede 1 haftadir yazamadim:( Emre gelsin acisini cikaracagim, planim beslenme saatleri disinda kendisine 1 mt yaklasmak:):)

Gelelim konumuza uzun zamandirbaykus seviyoruz biz, ailece..
Her turlusu, aksesuarda, oyuncaklarda, ev dekorasyonda.. Bu akilli bidik kuslarin bilgic bilgic sans getirdigini dusunuyorum, Turk kulturunde her ne kadar haksiz bir sifat alarak "ugursuz" dense de.. Aldirmayin siz..
Tam bu postu hazirlarken beni duymus olan ya da benim duydugum sevgili Christopher Londra moda haftasinda Burberry defilesinde baykuslarla cikageldi, cok da guzel etti.. T-shirtler bu postun konusu olsun, tum kolleksiyonu tek gectim. Ayrica degerlendiririz..

Saved Photos-149

Saved Photos-150

Saved Photos-152

Saved Photos-154

Kate Bosworth defileye baykus t-shirt ile katildi, tum kombin AW2012 Burberry Prorsum'dan..

Love of #owl birazdan blogta. Violet ve Cincin'den bir boy foto

Bizim evinkiler:) Violet ve Cincin..

Photos: google, etsy, pinterest, style.com

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...