Thursday 4 July 2013

STYLE/ CROPPED


Image 7-4-13 at 10.02 AM

Herhalde gelmis-gecmis en sevmedigin, en korkulu ruyan trend ne deselerdi, benim cevabim vatka olmazdi:)
90larda gecen teenager gunlerimde pek hit olan kisa ustler derdim. Kusursuz bir karin biyolojisine sahip degilseniz, minicik bir kusurda felakate donusen ama bunu o donem kimsenin onemsemeden giydigi kisacik, kesik ustler ve bu ustlerin bir o kadar dusuk belli pantolon ve eteklerle kombinleri..
Hic bir zaman giymedim, evet dusuk belli pantolon ve eteklerim oldu ama her zaman makul boylarda ustlerle tamamladim cunku kendimi biliyorum eger en falso ve saklamam gereken bir bolge varsa o da bu trendin acikta biraktigi gobek bolgesi:)

Ama asla, 'asla' dememk lazim, ben o toy petit zamanlarimda bile giymekten korktugum kisa, kesik ustlere bu yeniden gelislerinde hayranim.. ve illaki bir tane edinecegim:)

Ha sunu belirteyim: "Anne oldun bir de ustune, yani simdi daha mi iyi o bolgen?!?" derseniz, YOWW:)!!!

Image 7-4-13 at 10.00 AM

Hic bir zaman da olmayacak ama bu yeni geri donusleri muhtesem oldu. Soyle ki artik yuksek belli parcalarla kombinleniyorlar, cok asil kesimlere sahipler sadece ust karinda kucuk pencereler olusturuyorlar, bazen penere olmuyor bile. Hal boyle olunca, gorece ust karin bolgem de daha goze gelir durumdayken:)
Deneyecegim, alt parcalarim hazir hatta, edindigim ince pileli, diz alti, zarif, yuksek belli vintage etekler esi kesik ustleri beklerler..

Image 7-4-13 at 10.02 AM (1)

Image 7-4-13 at 9.59 AM

photos from style.com (Tommy Ton), Sartorialist, google..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...