Saturday 17 August 2013

LIFE/ Beach Things

Biz evimize dun donduk. 3 hafta ne kocaman geliyor da, bir baslayinca hoop bitiveriyoor. Atlas'in deyimiyle, en yuksek oktavdan: Bittiiiiiiii, Geldiiiiiik!
Simdi bana yaz bitmis gibi gelse de resmi olarak 2 haftasi daha var, e daha bunun pastirma yazi var.. Deniz sezonunu, havuz sezonunu kapattim diyemem.

Yaz basinda yaptigimiz haftasonu kacamaklarimizdan paylastigim plaj takimlari, peynir beyazi ten bronza dondukce goz mayoyla vucuda, vucutta sahile alistikca biraz degisti, onlari paylasayim daha da sona yaklasmadan..

Untitled

Sol bastan..
Darkblue flower printed top: H&M (old), Purple&Pink&Green flower printed top: Zara(old), Palm&Beach printed top: Primark, Bottom: H&M (old)

Untitled
Pink Bottom: Primark

Bikini de nedense takim giymeyi sevmiyorum. Boyle altli ustu karistiriyim, toplama kendimce esliyeyim. Galiba ben hic bir yerde takim sevmiyorum, en resmi is hayatimda dahi takim elbise giyemedim, tek ceketleri etekleri kombinlemeyi tercih ettim. Tabak canakta tek tek topladim da her birini ayni masada kullanmaktan zevk aldim. Koltuklarimin hic biri ayni renk desen olamadi, hic takim cofrekozmetik setlerim olmadi, ayri ayri markalardan bambaska urunleri toplamayi sevdim.



Untitled

Flip Flops: Tory Burch

Untitled

La Roche 20 SPF, Schooll Cream for feet, KIKO 6 SPF Dry Oil, Argan Treatment Oil, La Roche 30 SPF for face, Avene Thermal, Piz Buin 15 SPF

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...