Friday 16 August 2013

STYLE/ Good Night

Untitled

Hic bir zaman gece hayatindan cok haz eden biri olmadim. Oyle sabahlara kadar dans ediyim, o club senin bu bar benim geziyim.. Sevemedim..
Arkadaslarimla guzel, buyuk bir masada bol muhabbetli sohbetli uzun uzadiya yemekleri hep tercih ettim. Ya da aksam matinesinde film izlemeyi:)
Sevgilimse benden daha hevesli her zaman gece hayatina, belki Irlanda'da yasadigi zamanlardan, belki benim istirak edemedigim universite zamanlarindan kalma.. Seviyor gece gezmelerini..
Onun gonlu icin cikmalarimiz da Atlas'in gelisiyle 2 seneyi askindir bitmisti.
Gece programimiz Barcelona'da Atlas uyusun evde yemegimizi hazirlayalim, Apple TV'den varsa o gun dizilerimizi yoksa filmlerimizi izleyelimden ibaret.
Ha Ayda 2-3 kere orada Kanguru denilen part time bakicimiz geliyor Atlas uyuduktan sonra biz de disarida bir yemek yiyoruz, bir seyler iciyoruz ama zaman zaman..
Bir de iple cektigimiz Bodrum tatlimizde her aksam cikabiliyoruz. Napiyorsunuz derseniz, ne konser ne Adamik'de sabahlamalar gibi yogun ve cilgin?!? programlarimiz olmuyor:)
Ozledigimiz Turk mezeleri, ve guzel Bodrum aksamlari bir de yaninda cok cok sevdigimiz arkadaslarimiz oldu mu degmeyin keyfimize..
Iste oyle bir aksamdan..

Untitled

Untitled 

Untitled


Untitled


Sweatshirt: Zara, Dress: Maje, Sandals: Zara, Clutch: Banana Republic(Old)


1 comment:

Droplet said...

Elbisenin kalıbı çok güzelmiş ve sana çok yakışmış. <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...