Evde yeni yeni denemelerle Ocak'ta Stilize halen acemiydi:)
Şubat, Fashion Week yağan dolu dolu kar ve gezmelerle geçti..
Mayıs'ta bir çok Blog Sahibi ile tanıştı ve yeni bir dünyaya, esaslı adımı onlarla attı.:)
Haziran'da İstanbul'un tadını çıkardı, Bebek Şenliği ve Galata Moda ganimetleriyle deneysel kombinleri arttı..
Gecikiyorum saat 8:57 kaldı 6 ay:) yarın sabaha yeni yılda son bir hatırlatma olsun kalsın, umarım 2011 de işlerim yarım kalmaz:)
Hepinize mutlu seneler:):)
TARİH 01.01.2011
Stilize kaldığı yerden devam eder:)