Bu dönemde en büyük sorunum etek ve pantolonlarla, özel üretimler var ama şeklen hiç begenmiyorum. Birtane jean im var okadar, beli büzgülü eteklere elim gidiyor ama istediğim gibi kombinleyemiyorum. Havalar ısınmadan çorap sorunum da vardı ki en azından o sorundan şimdilik kurtuldum da özellikle işte elbiselerle idare edebiliyorum..
Ama elbise giymek istemeyince, seçenekler taytla kısıtlı kalıyor...
Arayışa devam ya da 4 ay daha etek ve pantolonlara veda.

Ceket: Zara, Tunik: Banana Republic, Tayt: LTB, Çanta: Chloe, Babets: Primark