Can çekmelere devam..
Bu da 2. furya sivri burun, orta boy, platformsuz narin ayakkabılar halen kaba saba yükseklerin yerini alamadı ama beynim dolanıyor.. Çooook istiyorum hele bu Isabel Marant'lar aynen kolleksiyonda kombinlediği gibi kısa kivrik paça skinnylerle, veya kloş yüksek bel bir önceki posttaki örnek görünümün altına ne şahane olurdu....