Showing posts with label 2011. Show all posts
Showing posts with label 2011. Show all posts

Sunday, 2 January 2011

2011 STARTS


IMG_0533


And the new year, 2011 starts... I have so many new decisions, revolutions and one of them is writing Stilize in english again:) (Yes! I watched Bridget as a xmas tradition! :))

Here is my NYE outfit and night, it was the best of last 3-4 years...
We were in our neighborhood, Nişantaşı and our choice was an itallian: MAMA. Foods, drinks were super!
The heroine of the night was Burcin, who was our waitress. She was glamourous, happy to do her job and fun with that!

I wish all of us a happy, healthy and fun 2011!

Vee 2011 başlar.. Yeni yıl için uygulanacak bir sürü yeni kararım var. Biri de Stilize'yi tekrar İngilizce yazmaya başlamak:) ( Evet! Christmas geleneği olarak Bridget izledim!)

Yılbaşı gecesi kombinim ve gecem burada, sanırım son 3-4 senenin en iyisiydi..
Mahallemizde MAMA'daydık. Süper iş çıkarmışlardı, yemek, içkiler muhteşemdi.

Gecemizin kahramanı Burçin, garsondan çok masamız +1 arkadaşımız gibiydi, ışıl ışıl, işinden mutlu ve keyif alarak işini yapıyordu. Tşkler Burçintekrar:)

Hepimize mutlu, sağlıklı ve eğlence dolu bir 2011 diliyorum!


My hairs were DIY project and it was succesfull:) My dress was Zara, earings were from a local jewellery, Mallorca Pearls..

Saçlarım DIY , kendin-yap projesi oldu ve başarılı sonuçlandı:) Elbisem Zara, küpelerim Beyoğlu pasajındaki Grikor Amca'dan, Mayorca İncisi..


Our hair accessories were perfect:)
Saç aksesuarlarımız superdi:)

IMG_0569

IMG_0052 (4)


Burcin & Me:)

IMG_0591

Burçin on duty, putting our MAMA bracelets on as the night moves on:);)
Burçin iş başında, MAMA içki bileziklerimiz takılır ve gece hızlanır:);)


IMG_0551

My Chanel tatoo and Frey Ville bracelet...
Chanel dövmem ve Frey Ville bileziğim..

IMG_0540


At the end of the night my high heel boots designed by Sertac Delibas gave their places to babets from Primark.

Gecenin sonunda Sertaç Delibaş'larım elde, ayaklarım Primark babetlere terfide:)

IMG_0617

I renovated my Zara coat with changing buttons and taking out it's hood.

Zara paltomun düğmelerini değiştirerek ve kapşonunu çıkartarak modelini yeniledim.

IMG_0619

Tuesday, 21 December 2010

2011 WISH LIST

Yeni yıla girmeye bir kala.. Aralık ayı Christmas ve eski yıla veda yeni yıla hoşgeldin ayı..

Yeni yılın hatırına verdiğimiz kendi kendimize sözler, alınan kararlar, istekler,dilekler...kışı ne kadar sevmem desem de bu dönemi sevmeme başlıca sebeplerden. Her sene bizim şehirlerimiz de Avrupa şehirleriyle yarışırcasına bu dönemde daha ışıklı, şıkır şıkır.
E bir tipi olsun, fırtına, soğuk da gelmek bilmedi bu sene rüya yılbaşı ozaman benim için:)

Stilize yazıları da yılbaşına kadar ağırlıklı bu eksende dönecek. İlk yazıya kendi dilek listemden başlayacağım:)
Geçen sene ki listeme baktım gerçekleşenler var (buradan tık tık!) ama gerçekleşmeyenler de çoğunlukta, güzel tarafı gerçekleşmeyenler bugün artık istemediğim, hercai gönlümün eseriymiş:)

Bu seneki listem çok da kabarık değil, eminim bu istekler sizlere de ilham verecektir ama esas hediye öneri postları, yeni yıl kutlama gecesi için makyaj, saç ve elbise seçenekleri arkadan geliyor olacak, hatta evde davet verecekler için büyük bir sürprizim bile var:):)

Gelelim naçizane bu mutevazi kulun 2011 istek listesine:):)

1- Yazın Ipad'de bir deneme yapıp, ı-ıhh! olmamış demiştim pek erkenciymişim, sevgilinin yenisiyle geçirdiğim 15 dk 1 saate, ardında +2 saate döndü belki de artan aplikasyonlarla daha da verimli hale geldi ve en öncelikle Stilize'nin güzel talihi için isterim de isterim bir ipad:)





2 ve 3- Chanel 2.55 30 yaş isteklerimde de vardı, bu blog kurulduğundan beri zaman zaman ısınıp ısınıp sofraya geliyor. Lütfen sıkılmayın, ben hiç sıkılmayacağım, ezeli aşkım artık benim olsun.
Bir diğer kafaya takılan item babamın dediği gibi İstanbul'da kışlar hiç çetin geçmese de askeri bir parka, yakasındaki kürkle şıklamış, akşam üzeri Beymen %40 indiriminden cüret bulup bir Barbara Bui bir Bluemarine denedim kalbim Blumarine'de kaldı ama kalbimden ötee gidemeyeceği kesin, Ouuwwww'luk bir fiyat ile..:/

Streettonic_chanel and parka

3- Daha önce yazmıştım, ince burun orta topuk, zarif ayakkabılar!
Benim için birincisi Isabel Marant, kırmızısı elma şekerim, siyahı her günümün şanı olsun.



Yoksa 2011'in STİLİZE rengi kırmızı mı???
Yoksa 2011 STİLİZE için tokluk yılı mı? 4 itemlık bir wishlist???:):D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...