Showing posts with label NYE. Show all posts
Showing posts with label NYE. Show all posts

Monday, 31 December 2012

Adios 2012



2012 yeniliklerle, surprizlerle, zorluklarla ama degen guzelliklerle gecti.
En buyuk yeni, yeni aile ferdimiz Atlas ve hayal ettigimizden de cok degisen hayatimiz oldu. Yasadigimiz sehir degisti, yeni yili Barcelona'da yeni sehrimizde karsiladik.

barca3

 Aralik 24, Christmas gecesi Barcelona'ya gelmistik, bu da ilk evimizin penceresinden her sabah gordugumuz, bize bambaska bir sehrin sakinleri oldugumuzu hatirlatan manzaramizdi..

Saved Photos-163

Geldik alistik ama minik fert sokak supurgesi cikti, evde gunduz uykusu hic uyumadi, sokak gurultusunu kendine ninni secti, adimadim hergun 11- 19 sokak mesaisi yaptik, evin yani basindaki park da bize ev sahipligi yapti, arkamdaki muhtesem yapiya bakarak aylar gecti.. Ucagi beklerken, dunun hallerinden..

Mart'ta uzun ugraslar iznimizi almak icin Turkiye'deydik, heyecanliydik...



  8997868d-9c09-467b-b92b-976f1bdc8f0a


Nisan kesif, kesif, kesifle gecmis.. En sevdigimiz:) Yokken6 Mayis, misafirlerimizle, arkadaslarimizin ziyaretiyle, yeni hayatimizi paylasmakmis.. Yokken5
Haziran'da yazi flip floplarla karsilamisiz, buyumusuz, buyumusuz..
Arada bakis acisini degistirmek sart

Temmuz, 32'mi karsiladigim ay, bakis acimi degistirmek icin iyi bir zamanlamaymis:)

  657b3d9c-bd4a-495b-b706-e325e992079d

Agustos, tatilmis, tam da ihtiyacimiz olan zamanda..

  Turquise couple


Eylul, hayatimizin anlamiyla, hayatin ta kendisi, Atlas'la 1. senemizi bitirmekmis...


  Okul yolunda.. Herkese guzel haftalar

Ekim, okula donusle, tekrar genc, enerjik hissetmekmis..

  c0d8a2c2-30aa-4eaf-a80d-eb3953dae175


Kasim, calisip, calisip yorgunluga ve basariya kadeh kaldirmakmis..



  #now

Aralik, eskiyi ugurladigimiz, yeniyi umutla karsiladigimizmis.. 

2012'yi zorluklarla, cabalarla, mutlulukla, ogretilerle ugurlayip, 2013'un en azindan yukarida boldla isaretlediklerimi hepimize yasatmasi dilegiyle.. İyi seneler:)

Thursday, 27 December 2012

SHARE/ PAYLAS

Egitim hayatim boyunca hic psikoloji dersi almadim. P'sini bilmiyorum. Bilim olarak ilgimi hic cekmedi, uzerine gitmedim, dusunemedim.. Benimkinin de insanlik hali bozuldugu zamanlar oldu, cok derine inmeden hep bir cozumunu buldum, bulamadigim yolumu kaybettigim de oldu, profesyonel yardim almak dogal, normaldi.. Denedim; belki yardimi verenden- belki benden hiiic olmadi, ise yaramadi, yine kendi basimin caresine baktim.. Boyle...

Bu ara ama bir psikolojik ozelligim uzerine cok dusunur oldum.. Sevdigim herhangi birsey, zevk aldigim minicik bir an, tad, deneyim..ne olursa.. paylasmak istiyorum.. Oncelikle sevdiklerimle, en yakinlarimla, onlarin da ayni deneyimi yasamasini, sonra yeniden onlarla deneyimi yasamak en buyuk haz.. okudum sevdigim bir kitabi Emre okumazsa cok uzgunum, sevdigim filmi beraber izledigim de o da zevk alip beraber gulebildigimizde dunyalar benim.. Ispanyolca derslerine gittigimden beri, en yakin arkadasim ilgi alani neyse okula donsun, ogrenmenin ogrenciligin yasattigi gencligi, dinamizmi, enerjiyi o da hissetsin istiyorum.. Ya da annem icin ayni sekilde, sinifta 65 yasindaki Shane i gordugumden beri annem de istedigi bir seyler icin ogrenme deneyimini tekrar tadsin istiyorum, hayata daha da asilsin baglansin..

Ya da yedigim guzel her lokma, her yudum, giydigim giymekten zevk aldigim, bakmtigim seyretmeye doyamadigim hersey icin ayni sey gecerli.. 

Bu ara paylasmak istediklerim;

Oncelikle son 1 aydir yavas yavas etrafimizi saran Christmas ve yeni yil atmosferi.. Christmas bizim yabancisi oldugumuz dini bir gelenek olsa da, amaci insanlari, aileyi bir araya getirmek olan bir kutlama oldugu icin, bir cok guzel ritueli barindirdigi icin ve rituelleri, gelenekleri, toplu kutlamalari hep hep sevdigim icin biz de ucundan tadar, yasar olduk..

christmas1

Once evimizin yani dahil bir cok unlu kilisenin yakinina Nadal ( Christmas) pazarlari kuruldu, canlisindan, yapayina boy boy cam agaclari, susler, once anlam veremedigimiz ama insanlarin en cok hucum ettigi eski cagdan kucuk figurler, Isa'nin dogumu bu figurlerle her evde canlandirilirmis.. Caga Tio, cocuklar icin bu donemde hazirlanmis Kaka Amca:) en kucuk boydan sahibi cocuklar tarafindan evde beslenmeye baslayan Caga Tio'lar 24u aksami kocaman olur, 25i sabahi cekiclerle bu yuzu ve kirmizi sapkasi olan kutukler parcalandiginda, iyi bakildiklari icin icleri seker- cikolata doludurlar ve bu tatlilarin hepsi sahibi cocugun olur..

Bon #Nadal❤ Feliz #Navidad  Happy #Christmas

Sonra tabi Atlas'in okulundaki etkinliklerle de beraber eve de bu donem tasindi, uzun zamandir almak istedigim cam agaci icin muhtesem zamanlama! Ne guzel kokarmis cam.. suslendi, alti yavas yavas hediyelerle doldu..

Ready to post  #christmas #newyear

Okul odevimiz kartlari hazirladik birer tane de Istanbul'daki sevdiklerimize, ozlediklerimize..

If Christmas in #Barcelona is without snow...

Yuksuk ve sapka yola cikarlar;)

Karin yagmasini cok isterdik ama en buyuk eksik tum bu rituellere ragmen havanin ilikligi oldu.. Ona uygun hafif bir menu ve klasik Monopoly ile tum Barcelona'yi boluserek oynadigimiz oyunla geceyi bitirdik..
#Christmas spririt in the house 2 with Frank, Ella, Dean,...


Hey snowman! You couldn't come here but you are together with all my dears..⛄

Sabahina minik hediyelerimizi actik, mutlu olduk, en bonkor davranilanimiz Atlas'di tabi:) Hediyeler uzaktan da aldik, surpriz en guzeliymis, uzaklarda da olsa yakininda olduklarini bilmek:)

Arkadas demek uzaklarda olsan da, yakininda olmakmis.. yaninda olmasa da yanibasinda, yalniziz sansan da, beraber oldugunu bilmekmis... Ne desek bos arkadas @selinella ymis @quttuman mis, nice nice yeni yillara birlikte girmek dilegimiz ❤ @tytonidae

Yeni yil icin planlar yine evde, buraya ozel tek gelenek gece 12 yi vurupta 2013u karsilarken 12 uzum tanesini her gongta yemek ve yeni yili saglik, mutluluk ve bereket dilekleriyle karsilamak olacak..

Siz? Siz neler yapiyorsunuz yeni yili karsilamak, eski yila veda icin?


Sunday, 2 January 2011

2011 STARTS


IMG_0533


And the new year, 2011 starts... I have so many new decisions, revolutions and one of them is writing Stilize in english again:) (Yes! I watched Bridget as a xmas tradition! :))

Here is my NYE outfit and night, it was the best of last 3-4 years...
We were in our neighborhood, Nişantaşı and our choice was an itallian: MAMA. Foods, drinks were super!
The heroine of the night was Burcin, who was our waitress. She was glamourous, happy to do her job and fun with that!

I wish all of us a happy, healthy and fun 2011!

Vee 2011 başlar.. Yeni yıl için uygulanacak bir sürü yeni kararım var. Biri de Stilize'yi tekrar İngilizce yazmaya başlamak:) ( Evet! Christmas geleneği olarak Bridget izledim!)

Yılbaşı gecesi kombinim ve gecem burada, sanırım son 3-4 senenin en iyisiydi..
Mahallemizde MAMA'daydık. Süper iş çıkarmışlardı, yemek, içkiler muhteşemdi.

Gecemizin kahramanı Burçin, garsondan çok masamız +1 arkadaşımız gibiydi, ışıl ışıl, işinden mutlu ve keyif alarak işini yapıyordu. Tşkler Burçintekrar:)

Hepimize mutlu, sağlıklı ve eğlence dolu bir 2011 diliyorum!


My hairs were DIY project and it was succesfull:) My dress was Zara, earings were from a local jewellery, Mallorca Pearls..

Saçlarım DIY , kendin-yap projesi oldu ve başarılı sonuçlandı:) Elbisem Zara, küpelerim Beyoğlu pasajındaki Grikor Amca'dan, Mayorca İncisi..


Our hair accessories were perfect:)
Saç aksesuarlarımız superdi:)

IMG_0569

IMG_0052 (4)


Burcin & Me:)

IMG_0591

Burçin on duty, putting our MAMA bracelets on as the night moves on:);)
Burçin iş başında, MAMA içki bileziklerimiz takılır ve gece hızlanır:);)


IMG_0551

My Chanel tatoo and Frey Ville bracelet...
Chanel dövmem ve Frey Ville bileziğim..

IMG_0540


At the end of the night my high heel boots designed by Sertac Delibas gave their places to babets from Primark.

Gecenin sonunda Sertaç Delibaş'larım elde, ayaklarım Primark babetlere terfide:)

IMG_0617

I renovated my Zara coat with changing buttons and taking out it's hood.

Zara paltomun düğmelerini değiştirerek ve kapşonunu çıkartarak modelini yeniledim.

IMG_0619

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...